Продавець Granat розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
343 відгуків
Інтернет - магазин "Granat"
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0018:00
  • Субота
    10:0017:00
  • Неділя
    10:0015:00
Контакти
+380 (93) 611-19-94
Viber , telegram
+380 (96) 302-47-34
Granat
Анна
Базова 20, Одеса, Україна
  • +380963024734Анна
  • +380936111994Інтернет-магазин
  • solovevaanna716@gmail.comІнтернет-магазин "Granat"

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Доставка курєром (Нова Пошта)
  • УкрпоштаВідправка через Укр.пошту при оплаті повної суми за товар.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата за реквізитами . ПриватбанкПереказ на карту ПриватБанку. Поповнення картки через термінал, касу банку у Вашому місті або послугу "Приват 24". При переказі на рахунок ПриватБанку Ви оплачуєте лише вартість замовлених товарів, доставку посилки оплачуєте на відділенні перевізника!
  • Оплата за реквізитами MonobankОплата по реквізитам Monobank: Переказ на карту Monobank Поповнення картки через термінал, касу банку у Вашому місті або послугу "Mono". При переказі на рахунок Monobank Ви оплачуєте лише вартість замовлених товарів, доставку посилки оплачуєте на відділенні перевізника!
  • ПісляплатаНакладений платіж Оплата за товар при отриманні в представництві Нової пошти (з урахуванням комісії за грошовий переказ + доставка посилки). ВАЖЛИВО!!! При післяоплаті Нова Пошта стягує комісію в розмірі 20 грн + 2% від суми замовлення + доставка посилки! При перекладі на рахунок Приватбанку Ви оплачуєте тільки вартість замовлених товарів, доставку посилки оплачуєте на відділенні перевізника, при цьому заощадивши комісію за післяплата!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner